Entrevista a Luis Trujillo (Expresident de la Junta d’Alfou).

Luis Trujillo és un veí d’Alfou que fa més de 30 anys que viu en aquesta urbanització. Sempre ha tingut interès en els assumptes d’Alfou, per aquesta raó va ser president de la Junta de Propietaris durant els anys 1990-1994 i 1996-2000. Des del PUSA vam pensar que una persona de la seva experiència i coneixements podria aportar-nos molt, i és per això que li vam oferir la possibilitat d’incorporar-se a aquest projecte, la qual cosa que va fer d’immediat. El passat divendres dia 22, ens vam reunir amb en Luis i vam tenir una xerrada molt interessant que hem transcrit en aquest espai:

Hola Luis, le importa que le hagamos una especie de entrevista relacionada con temas de la urbanización?
R-En absoluto, al contrario.
P-¿Que le ha decidido a apoyar este proyecto denominado Partit de les Urbanitzacions de Sant Antoni?
R-Este proyecto ya se estudió hace años como única solución a los problemas de la urbanización, pero no cuajó y ahora ya va siendo hora de hacerlo realidad. Las urbanizaciones no pueden ser una vaca de la que el ayuntamiento obtenga leche sin antes darle paja. No puede ser que los impuestos que pagamos no reviertan luego en las mejoras que necesitan las urbanizaciones.
P-¿Qué problemas cree que son más acuciantes para Alfou?
R-Sobre todo el estado de la red elèctrica y las canalizaciones de agua que padecen fugas constantes. Aunque no son los únicos, tenemos un problema con el estado de las aceras y su cuidado.
P-¿Cree que el tener representación en el Ayuntamiento podria mejorar esta situación?
R-Pues entiendo que si, pero para lograrlo haría falta tener una representación fuerte.
P-¿Está a favor de la recepción de las urbanizaciones?
R-En principio no. Recepcionar las urbanizaciones por parte del Ayuntamiento no garantiza que luego, éste preste los servicios adecuadamente, entiendo que en el caso de que la urbanización se recepcionase, seguiría siendo necesario tener una representación en el Ayuntamiento que vigilase que efectivamente se prestasen de acuerdo con lo acordado al transferirlos. Tenemos la experiència de Can MIret, por ejemplo.
Muchas gracias por su hospitalidad y tiempo.

Comparteix

Ferran Calvera

Nascut a Barcelona l' any 1967. Llicenciat en Dret 1995 UB. Funcionari de la Generalitat de Catalunya (2002). M`agrada molt la história.

1 Response

  1. Trobo molt interesant que incorporeu gent eficaç i d’experiencia al vostre projecte.Crec que aquest es el camí juntament amb el treball i la bona definició d’objectius. Important també és donar.vos a coneixer i que el vostre missatge arrivi al máxim nombre de conveïns possible. Aquí es on tots podem ajudar-vos una mica. Anim os necessitem.

    alfons suigrañes

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Post comment