Taxi a demanda en lloc de bus a les urbanitzacions.

El servei de bus a les urbanitzacions ha anat perdent horaris de parada, al 2011 hi havien fins a 11 punts horaris per agafar el bus cap a SAV, al 2015 es van reduïr a 3. Naturalment, això ha fet que cada cop menys gent el faci servir, i que el serveis augmenti el seu dèficit. PUSA, davant aquesta situació, va demanar reformar el transport públic per fer-lo més eficient. Una de les propostes va ser la de instaurar un sisteme de bus a demanada o taxi per a la gent amb problemes de mobilitat, així com adaptar el transport públic a l’ horari escolar amb una nova parada davant l’ escola Joan Casas. Han estat necesàris 5 anys per tal que l’ ajuntament acabés buscant una solució al problema. Benvingut sigui aquest canvi per part de l’ equip de govern. Aquí teniu el vídeo del ple on es va parlar d’ aquest tema.

http://www.pusa.cat/2018/04/transport-public-a-les-urbanitzacions/

http://www.pusa.cat/2011/12/videos-ple-de-novembre/

Autor: PUSA

PUSA va nèixer al 2010 com a moviment de defensa dels drets dels veïns de les urbanitzacions.

2 respostes a «Taxi a demanda en lloc de bus a les urbanitzacions.»

  1. De veritat creieu que es una bona sol.lucio? No sou usuaris, es clar.
    Torno amb tren cada dia, no se quin tren exacte perque en puc perdre un i haver d’agafar el seguent. Ara se quin bus em porta a la urbanitzación, en el meu cas Can Vila. Ara si no he avisat 24 hores abans (cosa dificil si no se quin tren agafo) com torno a casa. Caminant , de nit a l’hivern. Una dona sola… em posare unes bambes perque amb tacons amb lo be que esta el carrer igual em trenco una cama .Quina pena de sol.lucio. A sobre pagar el taxi, la tarifa integrada no me val. I si no, un taxi desde Llinars i 11 euros de res fins a casa. Vaia manera de potenciar el servei public, perque està vist que haurem d’anar tots en cotxe. I a la queixa a facebook, la resposta de l’ajuntament es de traca, mes o menys com deiem abans “ajo y agua” El servei a demanda no es el que esta malament, es la forma. imagineu que si una noia jove va a pasar la tarda a Granollers o a comprar a Llinars al mercat o a Cardedeu , ara sabia quin bus agafar perque la portes a can Ram, pero tenia varies opcions en funcio de quan arribava . Ara ho sap el diaa bans quan excate torna o que torni caminant de nit fins a casa seva .
    Aixo no es mes Que el pas previ a anular el servei del tot. perque amb aquests condiconants no el podrem utilitzar el que necesitariem en realitat. es una trampa de campionat. la excusa per els ajuntaments per dir qeu no es necesari. I amb el meus impostos mantenir nomes el nucli.

    1. Bé, Anna, si llegeixes el nostre comentari, veuràs que precissament ens queixem del que tu planteges, i un dels punts de millora que proposem és que el horari per tornar amb el taxi no sigui tancat, pq és en molts casos impossible de saber si aniràs al metge i t’ atendran a les 12 o hauràs d’ esperar una hora.També manifestem la nostra queixa en relació a les parades des de on s’ agafa i et retorna el taxi, sovint lluny de casa. Per això plantegem un taxi porta a porta o una ampliació amplia dels punts de recollida. Pel que respecte al preu, entenem que 1 euro, és una quantitat força moderada, tenint en compte que l’ ajuntament pagarà 5 vegades la quantitat que paga l’ usuari. Gràcies per el teu comentari.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *